FUTBOL ve İDDAA YORUM SİTESİ
Yorumların tamamı kendime ait olup, kaynak gösterilmeden yayınlanması yasaktır.

3 Kasım 2010 Çarşamba

Guarani - Atletico Mineiro ( Brezilya Seri A )

Geçen hafta oynanan Atletico Minerio - Botofogo maçını canlı izledim.Maçın hakkı gerçekten Atletico'nundu ama gel görki Botafogo çok şanslı idi.Tek kale maçı şans eseri kazandılar.Atletico ligde kalmaya inanmış ve maçları bu inançla oynuyorlar.Son 7 maçta 4 galibiyet 1 beraberlik ve 2 mağlubiyetleri var.Bu futbol ve bu inançla ben Atletico'nun kümede kalacağını ve bu maçı kazanacağını tahmin ediyorum.Eğer geçen haftaki futbolun yarısını oynarlarsa maçı handikaplı bile kazanabilirler.Zaten ev sahibide çok formsuz.Ama ben ev sahibinden ziyade Atletico'nun oynadığı futbolu baz alarak deplasman falan dinlemeden bu maçı rahat kazanır diyorum.Haftanın banko maçlarından biridir.Güven  9/10  Hd. 7/10 Çif.Şans. 10/10

1 yorum:

  1. blogun hayırlı olsun.
    ilk bahis yorumun geldi. Devamını bekliyorum. Takipteyim

    YanıtlaSil